Començament

Finalment ho he fet. Aquí començo el meu bloc. Feia temps que m'ho estava rumiant, però fins ara no m'he animat del tot.

Un dels primers cops que hi vaig pensar, la idea inicial, va sorgir cuinant. M'agrada cuinar, i no és que experimenti, sinó que més aviat practico. Però com que segueixo blocs de cuina diversos, pensava que potser a algú (com m'ha passat a mi moltes vegades) li aniria bé llegir les experiències d'algú altre. El problema principal que vaig trobar en pensar-ho era que no veia clar de poder mantenir actiu el bloc sempre, ja que algunes setmanes cuino molt, però després en passo moltes d'altres sense fer pràcticament res.


Alguna altra vegada m'ho havia plantejat, quan tenia ganes d'explicar alguna cosa, d'expressar una opinió, o relatar una experiència, i les xarxes socials se'm feien petites (pels límits de caràcters o perquè no trobo que sigui el lloc adient, sobretot tenint en compte que per això hi ha els blocs). Però aquests moments que tinc de tant en tant, precisament per això, tampoc són periòdics ni constants, així que tampoc m'assegurava de poder mantenir un bloc actiu.

També pensava que algun dia voldria comentar alguna cosa de caire més polític, però no em veia tampoc fent un bloc estrictament polític, així que això tampoc em servia per construir el meu propi bloc.
Al final, i sense pensar-m'hi gaire en última instància, m'he animat a fer un bloc de tot, barrejant i ajuntant els temes que em surtin, en el moment que sigui, ja que jo no em puc fraccionar per parts, sinó que sóc el conjunt del que penso i el que faig (i moltes coses més, està clar).

No sé si començaré el típic bloc que té activitat periòdica durant un temps, fins que es perd, desactualitzat, a l'infinit món virtual. Miraré que no sigui així. Però que ningú esperi el bloc, també força habitual, que s'actualitza setmanalment, el mateix dia de la setmana, in eternum. Bàsicament aniré omplint el bloc quan pugui i quan em surti. Així que no m'ho tingueu en compte ;)

Comentaris